hello world, this is me life should be fun for everyone

shuu bree va händer jaO?
just nu sitter jag hos min kära syster i åsele :)  hennes dota krashade för ett tag sen så den är helt tom på både bilder och program så....jag sitter och uppdaterar den me lite moderniteter som MSN, Spotify m.m. ;)
annars kikar vi på Stallkompisar = typ världens bästa barnprogram EVER! det måste man bara hålla med om!!!

hmm.. vad ska man mer säga? jooo, Laura är nere i Jönköping, Saga är i Sveja hos mamma å pappa,- så jag har hela huset för mig själv!!! sweeeet ;)
så, om nån kanske vill komma hit och se en film eller så äre bara å höra av sig!! jag tackar gärna ja till sällskap :}
pöss

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0