I don't want the world to see me, cause' I don't think that they'd understand!

sista dagen i åsele, lite bittersweet känsla meeeN, det ordnar sig säkert!
Jag tyckte jag va så bra som kom ihåg alla grejer men...så ringer mamma och berättar att jag har glömt DATORN hemma i byn :O  inte ok!!!!
meeen, jag åker tidigt imorrn....så pappa hinner komma förbi med den innan jag ska åka :)
NU--------->> ICA!!! (BE THERE OR BE SQUARE) här ska inhandlas lite onyttigt innan jag återgår till mitt nyttiga liv i UMEEEÅ :)

peacepuss♥

Kommentarer
Postat av: fridolina

haha sagiiiis är rolig hon.

msn röj också <3333

2010-11-08 @ 01:10:28
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: keela

Hej & grattis till vinsten på ett presentkort från telia på 500 kr :D:D:D skulle du kunna maila din adress till mig så skickar jag den vidare till telia? :)

2010-11-08 @ 18:30:40
URL: http://keeela.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0