i'm dreaming of a white christmas, just liket the ones i used to know



Jaaa här ligger då jag i min säng och försöker njuta av lite julmusik och komma i stämning, ligger och luktar på en apelsin och funderar på att köpa glögg, russin och mandel imorrn... kanske julmust oxå...
SJÄLVKLART!!!! med en enorma tur (som vanligt!) har jag ett cp till granne som fööörmooodligen vrider på högsta bas och ska spela sin konstiga jävla musik.... bambam bambam! bambam bambam! + drrrrrr ddrrrrr drrrr......DÖDA HENNE LÅNGSAMT!!!  Jag kan ju som inte säga att hon inte får spela heller....klockan är ju bara 7!!!
aaahhh som sagt, har en del inre aggressioner!  ....har man lust att veta mer om dom kan man klicka på bilden nedan...


måste dock säga att det kommer skrivas en hel del personliga grejer på denna blogg...såååå, anv. och lösen krävs! Det är ej samma som på en förra jag hade (som f.y.i. inte finns längre)
peeeeaceeee

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: japp det vare :)

2010-11-30 @ 21:20:26
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0