jag ser sprickor i horisonten som ingen annan ser



hahaha måste bara berätta nåt jag kom på att ja skulle berätta! HAHA
Okej, ja ha vare hos Jonna å "plugga" ikväll...å när ja skulle cykla hem (i kylan) så ha mitt lås typ fruse fast så ja gatt värma upp de på nå vis, så ja ba; "ahaa, om jag kunde blåsa in varmluft så kanske isen i låset smälter...?" Så jag stoppar in hela munstycket i mun (tro ja), och börjar blåsa...sen upptäcker jag när jag ska försöka truga i nyckeln så vill den inte riktigt lossna från min läpp....inte ok! Jag tror nu att jag har gjort en 6-års tabbe och "slickar på järnpinnen".....men icket...me lite ryckande och slitande så lossna läppen!! men de gjorde lite ont :/

peacepuss♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0