jag sitter här och äter middag, hela kvällen låååång



öjjj ja måst ba berätta om vad som hände idag :) ^
aaaskuuul! när vi va klar på IKSU så gick vi ut och väntade på bussen, (den kom rätt snabbt), och när vi kliver in så är de en assur turkgubbe som vill titta på biljetten (hata sura busschaufförer förresten!!! (inte mitt fel att ditt jobb suger)
Iallafall, det är typ en mildare form av snöstorm ute...okej mycke mildare.. meeen de är mycke snö helt enkelt och väldigt halt ;p ...så när bussen kommer till hållplatsen Universum så vill inte bussen åka därifrån... HAHAHAHA. Busschauffören börjar skrika till alla i mikrofonen att vi ska "go bakkot" meen eftersom bussen va fullproppad av ouppfostrade tonåringar så är de såklart INGEN som går bakåt... efter ett tag ropar han igen:  "go bakkot, annars görr jag så ni go bakkot" Alla ba; ooohh vare där ett hot elleh? ...och vad gör ungdomar när vi blir hotade? - jo vi trotsar! så alla stod kvar! hahaha
det resulterade i att surturken sprang ut för att se vart vi "satt fast" nånstans....efter många om och men (och en väldigt arg motor som blivit söndervarvad..) så lyckas han ta sig därifrån :) hohoho
Nån kanske frågar; varför klev ni inte bara av?  ..jag svarar; vet du hur kul de är att se en surturk både skrika OCH springa??? HAHAHAAHHA


Ojoj... meen nu är jag tjockt hungrig iallafall (varför jag berättar det vet jag ej) (ej är tydligen inte korrekt svenska i våra felstavningsprogram förresten) så jag tror jag ska hoppa upp ur min UNDERBARA säng och laga liteee... köttbullar och makaroner ♥ 
peacepuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-11-10 @ 19:08:21
URL: http://kajas.bloggplatsen.se
Postat av: vanja

sv: ja fettt fin ;D

2010-11-10 @ 19:26:32
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0