so little time so much to do, I'd rather spend my days with you


Innan jag lägger mig härdå efter lite killerplugg...
TOP 4 MUST HAVE TATTOO's (locations)
1. Handled
- text runt handleden som skapar ett "armband" tycker jag är sjukt snyggt!
2. Nacken - en symbol eller en text i nacken är en rolig grej som ger cool effekt när man sätter upp håret!
3. Bakom örat - nånting fränt...vet ej vad ännu men...jag tycker de är snyggt iallafall (inte fåglar, blä)
4. Handen - Shh... tatueringen är ju klockren! superkul och rolig. Andra små handdetaljer är också fränt!
(ALLA FÖRUTOM den klassiska "ett hjärta placerat mellan tumme och pekringer på ovansida hand" BLÄÄ!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter snyggt

2010-11-11 @ 13:10:34
URL: http://kajas.bloggplatsen.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0