soppatorsk å foppatofflor

Jag har som sagt varit i Övik idag, för den som vill veta.. shoppade loss som fan, och inte brände jag stålar ur min egen plånbok inte...(inte mammas heller faktiskt om du trodde de...) de va helt enkelt ett sparkonto som stå i mitt namn. --> i like it!!!
ett linne, en kofta, en skjorta, en långärmad t-shirt, en mössa, 4st stickade tröjor, ett par leggings, tre klockor


mössorna va fett grymma, tyvärr vare ingen av oss som köpte den...



helt klart dagens bästa fynd •
tre klockor - fett fräscha!

peacepuss

Kommentarer
Postat av: nedia

hur mkt kostade klockorna? :D

2010-11-06 @ 03:17:58
URL: http://nediachebaane.devote.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0