hush little baby don't you everything's gonna be alright

okej förlåt, jag är trött na jävulskt och tänker sova dirr när Paradise är slut!
men jag tänkte att jag kunde snabba försöka summa ihop min helg;
(klaga inte på min stavning, jag är så trött att jag knappt tittar)

Fredag;
På fredagskväll skulle vi egentligen hitta på nåt... men vi va uppe hela torsdagsnatt och fulade oss så vi gick alla hem och sov istället :)
Lördag; Jag saga och lull hade lite att göra, vi satt hos mig och tittade på Så mycket bättre, sen drog vi på Hemmakväll och tittade på en film....färgade håret gjorde vi oxå. Vi droppade av Lull på Liljans sen drog vi och hälsade på Marcus.
Söndag; drog på mig lite slavarbete hos Marcus och städade hans lägenhet kliniskt ren! den du!

IDAG: har jag var i skolan, drog på stan med Lina, träffade lite skönt Innertavle folk och chilledillade på Mc Donalds och MAX. Löst värt med en Mc Flurry smarties!


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0