reminds me of childhood memories



igår hade jag en awesome kväll tillsammans med mina kära oldies! Vi kommer väl alltid kalla oss för 9or meeeN, eftersom vi alla har lite åldersnoja så är det helt OK Q8! Vi käkade en massa onyttiga saker (och fruktsallad), seeen blev de väl en hel del julmust och andra drycker! Tack till alla som kom och hoppas att ni hade lika kul som jag!  Tack Camilla, Caroline, Jonna, Saga, Karolina, Elin, Martina, Linn, Stina, Sanna, Karin, Clara & Emil, Emil, Joel, Jimmy, Håkan, Krille, Pontus, Jocke, Sebbe, Leo, Micke och Thomas! ♥
9b

8a

9a+b

(bilder kommer lite nu och då eftersom jag inte orkar lägga ut alla samtidigt (ca 200 bilder). Om det däremot är någon som vill ha bilder så kan vi gärna ordna detta!)
peacepuss♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0