Vi lever rockstar baby ifrån 17 till 5, vi lever rockstar varje vecka och helg

tillbaka i storstaden..
Imorse åkte jag till Umeå med mina kära vänner Linn, Saga och Sanna....de gick skitbra! förutom att vi pressade in så många väskor att jag satt ihoptryckt i baksätet och fick ryggskott (typ!) meeen, ja övderlevde iallefall!! När vi kom till stan så lämna vi Sanna på busstation, Lull på Liljansberge och jag fick åka hem sist!!!! ...sen gav Lull förslaget att vi skulle hälsa på på Saggis skola - ja ba HELT KLART!

Så vi ba klampa in på Midgård sådär lite tjusigt, satt med under en Svenskalektion...sen drog vi ner till stan och försökte leta en pratktikplats till Lull som ska göra praktik i 3 veckor men har ingenstans att joppa... (så om nån vänlig själ vet en ledig plats så - call me 0702129016) Därikring 4 drog vi på Subway och köpte en macka, blev hämtade av Saga och dom släppte av mig på skolan....ungefär så har min dag sett ut....

NU är planen att jag ska till Jonna för "plugg-kväll".... men de känns fruktansvärt jobbigt att gå dit....och fruktansvärt kallt....det gillas INTE!!
tänskasig att sitta i en bastu just nu --> mmmhhh gooo värmen!!

peacepuss♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0