"Hösten" skrivet år 2000

Hösten

Höst och löv hör ihop.

Lov och älgjakt är alltid kul.

Min pappa jagar,

men nu är det slut med det.

Det blir frost överallt.

Vinden far

men jag stannar kvar.

Det är snart skol- lov

och jag ska på semester.

Men pappa och Krille stannar kvar.

Det är roligt med höst.

Snart är det vinter och jul

så kul.

Jag längtar så å..

Regn och slask

blir lek och plask.

Det blir också mörkt på kvällen.

\FANNY.

 

 

Hösten

Snart blir det snö

jag väntar på lov och älgjakt

regnkläder  behövs

på kvällarna brukar  jag  smyga med ficklampa

och plinga på andras dörrar och springa därifrån.

Björnen är trött

men han går i ide

Fågeln flyttar

Men vi stannar kvar

men haren hoppar omkring

Christoffer


Hahahahaaha jag hittade igen min skiva från skolan i Åsele, dvs. alla dokument och alla bilder jag hade lagrat på min användare ;)   framöver kommer det dyka upp spännande saker här ;)  håll utkik..

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0