MIN BLOGG HAR INTE LÖSENORD

heeeyyy, om de kommer upp en ruta som vill att du ska fylla i användarnamn och lösenord så äre ba å klicka på krysse ett par gånger så försvinner den tillslut :)
jag har inte lösen på bloggen, de är bara den som dampar litegrann sådär ;)
have fun!♥
tyvärr så dissade jag världens snyggaste emil ikväll♥  förlåt gubben!
tanken va ju som sagt att jag skulle åka hem! Men istället ska jag åka hem imorgonbitti!
Det känns riktigt bra faktiskt! En extra dag här i staden innan jag åker till bushen och försvinner från allt som heter civilisation och människor. Istället åker jag hem till elda med ved för att få värme i huset och älgar♥  gotta love home sweet home!

Kommentarer
Postat av: amy.

svar: jamen juste, den ja!! men den skicka jag efter jag skrivit de där!! ah ska fan ta kort och skicka snart igen till er, var ju riktigt roligt, HEHE

2010-10-30 @ 18:42:29
URL: http://amy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0