Piña Colada boy, you make the girls go Aahhh....

<--- Vanjas Apple Martini och Sagas Caipiriña ---> Drinkar var riktigt goda :) 
Men om jag fick välja skulle jag nog inte köpa Linas Mojito! (A) hehe

Hur som helst va vi på O´learys igår. Lina, Vanja, Saga, Jennie, Martha, Fanny och Nedia! Men efter ett tag var det bara jag Lina och Vanja kvar, vi hade det supertrevligt :):) ändå tills det kom några killar (som varken är snygga eller speciellt trevliga) och ville sitta med oss! HUVVA!
Lina den killmagneten fick ihop de me en av dom... men hon va inte så brunstig så vi kilade hemåt efter att dom spillde öl på oss! Tack för den rundan... ;p

Åter till verkligheten, min hals tar kål på mig och jag vill verkligen inte leva just nu!! jag hoppas verkligen att den är lugn i helgen så jag slipper ligga och spy slem i ett dike!! Då kommer alla tro att jag är jättefull.. = not ok!
Frågan är ju om vi kommer ta oss till KrogenKrogen ikväll.. det återstår att se... pusshej:*

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0