hej hopp gummisnopp

okeeeeeeei, jag hade tänkt ta kort på allt jag har köpt i helgen meeeeeeN, jag bara orkar inte just nu! Klockan är halv 11, det är varmt... jag är inte trött men jag är lat!
så därför har jag bara våldtagit kort som en galning och tänkte ladda upp en liten bildbomb!
(bortse från att jag inte har orkat leka med några inställningar när jag är inomhus så den har bara stått på auto)

Skor. nya medlemmar båda två
Extern hårddisk, ny medlem
Nyaste medlemmen
dagens mess
"dagens outfit"
dagens sysselsättning
gårdagens sysselsättning - framtidens sysselsättning
me going nuts!
en halsduk har jag köpt...men de va roligare att ha den på huvet!



de va allt för jag. peace

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0