Kissie = Moderat?

Jag måste bara få säga det att Du(Ni) lilla(små) människa(or) där ute.....som tror att det Kissie skriver faktiskt har nåt med politik att göra har helt fel!!!
Kissie tycker inte om S och V eftersom de kommer ta HENNES pengar! Jag förstår inte hur ni kan gå på sån dum skit!!! Alla ni som har mycket pengar kommer självklart tycka att deras förslag är väldigt dåligt! Bara för att ni ska få behålla era pengar medan våra blir mindre och mindre...
Inte konstigt att de RödGrönas förslag känns som en enda stor gröt när de Borgerliga har förstört allt som Sverige står för!!!! Om du vill gå och bli förmögen och tycka att du är så mycket bättre än alla människor för att du har mer pengar... så flytta då till ett land där du kan få vara så rik som du vill!!!!
Nu ska jag inte börja nån stor diskussion om detta och jag ska heller inte börja snacka allt för mycket pengar... men om jag säger såhär: Om din mamma/pappa tjänar minst (ca)40 000:- i månaden och du har insett hur "mycket" pengar ni förlorar om de RödGröna kommer i makten... kan jag förklara för dig att BÅDA mina föräldrar tjänar INTE ens lika mycket som din mor/far! DU tycker att det drabbar dig... det enda som händer är att din familj kommer fortfarande ha mer pengar än min familj och ni kommer leva gott som förut... du kommer bara inte kunna shoppa lika mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ÅÅHH politik kan verkligen skapa diskussioner in i det oändliga!!!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0