Hangin' out, down the street

disco i bilen jaO

Ollebaby♥ Chriscrazy!

Min helg har bestått av tyskar. Jonna har haft ett utbyte med nå tyskar så dom ha vare här hela veckan. Men i helgen ville dom släppa loss lite och bli lite crazy (a) så saga erbjöd sig å skjutsa dom dit dom nu ville --> mot lite cash! åsså följde ja me som lite sällskap... på lördan kanske ja drack nån cider sådär (a)  ja va inte riktigt klar i sinnet men ja gjorde inget dumt iallafall.. :) :)
Det har inte blivit mycket sova i helgen, he he, därför for jag hem från skolan vid 12.00 och somnade ganska bums (förlåt förresten för att jag slutade svara på dina sms), sen sov jag till 18.15. SKÖNT!
Sen drog jag och lina till Haga för att spela lite Bridge med dom gamla goa gubbarna/tanterna!
...eeh  aah de va typ allt jag hade att säga...



peace&pussN♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0