some day we will become, Victorious

i brist på annat.....
jag fick riktigt tråkigt så jag tog fram min lille kamera pojke och hade en liten session :))
väldigt trevligt... fast näe! men iallefall tänkte ja ba visa litte!

okej jag fryser VÄLDIGT mycket!!! därför är jag väl förberedd med tjocksockar. 16 par tjocksockar har jag --> och det behövs verkligen!!! alla är olika tjocka och därför finns det olika sockar att ha allt från vår --> vinter!
+ ett par som jag hittade senare.


jag är ju bla rädd om mitt huvud eftersom jag så lätt fryser, och alla vet ju att värmen försvinner genom huvet och föttern!!! :/ så därför har jag 7st mössor. 5st pannband. 3 st buffrar!
Det är helt sjukt hur lätt jag fryser!


då behövs de varma saker på föttren :) :)
just nu använder jag dom helrosa eftersom dom är lagomt varma såhär in på vår-kvisten!


Jag tog fram och räknade alla skor som jag har här i umeå... kan du gissa hur många det blev?
höhöhöhöhö...(har dock fler hemma i sveja)



Halsdukar tycker jag oxå är viktigt så man inte fryser om halsen!!! Här är min fina samling!
jag har 2st stora oxå men dom fick inte plats på bilden! Det är en "tub" halsduk och en jättestor... fyrkantig mönstrad halsduk som typ går ner till knäna om man inte viker ihop den på nåt sätt! = i like!

Annat jag samlar på...typ


Ja hitta lite glasses :) :)  7par av mina 9, har två par varianter av "pilots" om man säger så!
dom sista 5 (som är likadana) är dock 3D glasögon som jag snott med mig från Toy Story 3D och Resident Evil...nånting 3D :)




10st av mina 30st Glastroll. Jag började samla dessa från olika Loppisar för ett par år sedan. Mamma var tokig i loppisar och skulle alltid gå in på flera stycken...jag tyckte de va dötrist... men en gång följde jag med och råkade hitta ett sådant som man kan se längst till höger --> den näst minsta varianten av den runda modellen. Efter det gick jag bara in och letade efter Glastroll...om jag hittade ett så köpte jag det oavsett vad det kostade :)))
resten finns hemma i sveja.. kan visa nångång....



Jag är en sucker för Barnfilmer såsom Disneyfilmer, Hitta Nemo, Madagaskar, Björn Bröder, Ice Age!!! Helt galet :))  Men XxX, Änglar & Demoner, Snuten i Hollywood och Man on Fire är oxå asbra :) :)




aaah de va lite om vad man kan hitta i min lägenhet, de kommer med säkerhet upp fler grejer så småningom;) peace

Kommentarer
Postat av: amy.

svar: ja gilla som fan!

2010-10-03 @ 15:30:11
URL: http://amy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0