Valresultat

Jag ska säga sanningen, jag hade hellre sett att Alliansen fick egen majoritet än att SD fick komma in i Riksdagen.
Tack vare Reinfeldts otroligt idiotiska frågor kommer MP (förmodligen!) aldrig kommer samarbeta med kalhygget!

sanningen är inte värre än att Moderaterna och Miljöpartiet är så otroligt olika att de kommer aldrig få något tillbaka om de nu skulle samarbeta med Alliansen.

Jag tar inte tillbaka det jag sa ang. "mini moderater". Jag tycker att ni har gjort ett stort misstag! Och jag HOPPAS att Sverige kommer gå in i en så enorm ekonomisk kris och att jobben kommer bli ännu färre så att ni kan förstå vad ni har gjort mot vårt land! Om ni tyckte att de va dåliga bestämmelser innan, hög skatt, dåliga arbetsförhållanden m.m....hur fan kan man då rösta tillbaka samma jävla Regering? 


tack å hej!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0