My Shopping Genie . Com

• Gratis • Inte ivägen • Inga virus • Bättre priser •

Hey peeps. Jag har hittat en riktigt bra GRATIS app som används för Google, Ask, Bing, Yahoo och alla andra sökmotorer. Jag skämtar inte den är A W E S O M E !!
Det går till så att när du ska söka priser, till exempel på en resa så hjälper din Ande dig att hitta de bästa möjliga priser. Du tänker - men jag går bara in på prisjakt eller pricerunner... 
aah..de kan man ju oxå göra, men tänk om det finns ÄNNU bättre priser?  Om du inte visste det så betalar folk stora summor till Google m.m. för att hamna längst upp i sökningen. Inte så ovanligt att IKEA, SIBA, ELGIGANTEN ligger längst upp i fältet va?
Hur många är sugna på att åka på en resa utomlands? Men du känner att du inte har råd?
My Shopping Genie (min shopping ande) hjälper dig att hitta dom bästa möjliga priserna så du slipper betala flera tusenlappar för samma resa?

Appen laddar du ner på deras hemsida [till höger finns en rund knapp Get the free app], klicka där och installera den. Den tar inte upp mycket plats på datorn, den innehåller inga som helst virus OCH den är GRATIS! Det enda som sker är att Din lilla ande dyker upp i högra hörnet för att hjälpa dig på traven.



Kom igen, fatta grejen.
• Gratis • Inte ivägen • Inga virus • Bättre priser •
Ladda ner den på Myshoppinggenie

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0