always online, never inline



just nu känner jag för lite sommar!
lite roligt är det ju eftersom jag bara vill ut och köra skoter, åka bräda/slalom när ja ä i ume, men så fort ja kommer till åsele så vill ja ba ha sommar... detta har varit lite utav ett mysterium men ja tro ja ha komme på problemet..... det är sviiiiiinigt jävla kallt i vårt hus, just nu typ 20 grader men de är ändå balle kallt och jobbigt :(
men i lägenheten är de vaaarmt å gött :) så när jag är i ume så känner jag ju suget till det kalla och uppfriskande, men här äre redan så friskt ;p   jajamään! där ha vi lösningen!


Idag hade vi skönsjungande besök av Liselotte och Krille (:  jag fick chips och en ljusgrej - AWESOME !!! i love it :)))    sen for jag, mamma och lillsaga in till på pizzan i åsele och joinade Liselotte, Krille, Mattias,  å vi fick även sällskap av Linus P som hjälpte mig att äta upp,  nåååjz :)   de smakade gott (: nomnomnom  :T


anyhooo, jag såg melodifestivalen ikväll.... alla sög! hata sverige!  dock vann dom mot ryssland i hockey....mocket brabra!  anja pärsson tog brons,  så jaaa, sverige verkar ju vara på gång iallafall.. woho go sverige!

Imorrn blire fotboll för fulla muggar....eller nåt... färga håret...seeeen, kanske promenad runt söråsele, och sen hem till ljuva umeååååå (:

PEACE!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- vad kul !

2011-02-15 @ 19:16:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0