denna dagen....inte ett napp

jahapp.. idag har jag.... legat i min säng och tittat på O.C, väldigt underhållande!
Eftersom att jag aldrig jag hängt med i One Tree Hill så tänker jag vänta lite innan jag tar mig an dom 100tals säsongerna...men anyhoo, just nu äre jag på 10e avsnittet i första säsongen, medan resten laddas....sakta men säkert :/ hade hellre kört fort och osäkert mennee, ja ja livet är som de är tyvärr!
Sen såå...hämtade jag och saggisen upp Felix och Tobias... for på Maxi där Tobias köpte lite alkohol som kommer konsumeras i helgen ;p    sen skjutsade vi hem dom ochh...jaa nu sitter jag här igen och tittar på O.C!  otroligt underhållande som vanligt <3

mjaa.. nu va de inte mer ja ville säga....jo förresten! jag är väldigt väldigt pank...efter att ha handlat alkohol för 170kr, mat m.m. för 302kr, löst ut ett paket på 500kr, betalat igen Saga 200kr.......så kommer jag självklart vara LUSPANK!!!!!!!

PUSSSSSS!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0