förlåt mennn

dehär blir lite av ett depp inlägg eftersom jag känner mig så just nu - lugn jag är inte EMO - än....iallafall!
näe inte riktigt utan jag vill bara säga några saker som jag nyss kommit på - copyright!
Det är otroligt lätt att vara negativ många gånger, man tittar alldeles för mycket in i framtiden och tänker på vilka man kommer umgås med? vilka man inte kommer umgås med? vart ska jag flytta? vart ska jag resa? vart ska jag bo? vad vill jag göra? när ska jag skaffa barn? jag får gå på systemet om ett år!! (okej rätt viktigt!)
jag menar, jag hamnar ofta i den situation där jag sitter och överanalyserar varenda liten relation och händelse, och helt plötsligt - so what? vem bryr sig!!!! ...asså ja bryr mig ju fortfarande, men för en stund låtsas jag att jag inte gör det!!! rätt skönt faktiskt!

iallafall,  anyhoo, så va ju tanken me dehär inlägget att säga; ta vara på det du har, och har haft! jag älskar att titta på gamla foton och minnas "gamla goda tiden". ibland kommer en tår, två  eller väldigt många, men saken är den att det är väldigt kul :) och jag försöker ha kul, okej de är inte så kul att sitta halv 5 på morgonen och diskutera ungefär hela min livshistoria...(inte med dig, med en annan person faktiskt)....[om du har läst såhär långt så...tack, du läser verkligen min blogg på riktigt..löst värt]  jag brukar alltid lyckas skriva rätt mycket om oftast ingenting så. 

det jag tillslut ville säga var väl egentligen att det senaste året har varit en bergochdalbana för mig - not by choice - såå, jag hoppas verkligen att 2011 blir bättre.... (börjar inte bra men), oj se så positiv jag är :)
menmen, sommaren 2009 var den bästa någonsin,  faktiskt hela 2009 var nog det bästa år någonsin.  2008 va rätt bra men,  nääee 2009 klart bäst! jag tänkte också lägga in lite bilder men...jag förde över alla bilder på min externa hårddisk för dom tog upp 20GB på min dator....yess den började som bli lite seg!
AJA, godnatt (: 
sleep tight! 




P.s.  tack till dig "nästan-normala-människa" som alltid får mig att le :*  d.s

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0