her laugh, her laugh. she hates but i think it's so sexy

Hur har året 2010 varit för dig? – Upp och ner! Ungefär som en karusell. Uruselt – toppen – bäst –sämst –bättre – mindre okej – helt okej – super – jobbigt – åt helvete – assum – skit – king of the world!!!! Eller?
Bättre än förra året? – både ja och nej.. beror på vilken kategori man pratar om…overall – vet inte :s
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – min 18årsdag, jobbet, åskan/haglet, caroline från frankrike, många sömnlösa nätter i både åsele och umeå (:,  ojoj, så mycket J
Har du flyttat under år 2010? – nej bor kvar i min underbara lägenhet, dock köpt lite nya möbler. 
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Bruno Mars – Just the way you are, Melissa Horn – Sen en tid tillbaka mfl.
Har du kysst en främling? – hahahaha,  vad menas med främling?  ..okej  ja!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? –  jadu, vad ska man säga! K A T A S T R O F A L!
Har du varit kär? – Ja i januari….sedan dess….nej.. jag trodde att jag va de men..
Har du sagt jag älskar dig till någon? –  Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Naaee, de kan ja inte påstå..snarare ett på-låtsas förhållande..ungefär

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej verkligen inte!
Har någon i din släkt avlidit? – Joo pappas syster.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Naaee inte va ja minns
Varit i slagsmål? – varit mittemellan, och stoppat men inte slagit själv!

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? – O J A!
I så fall vad? – jadu…ett flertal saker som man inte ska prata om offentligt…mennee.. de löste sig tillslut!
Har du skämt ut dig? –  haha, de har jag säkert gjort – typiskt mig

Har du ljugit för en vän? – Ja många gånger.  Dock om saker som handlar om mig själv och inte sånt som sårar någon annan.
Har du varit ute en hel natt? – jooo, de har jag
Har du blivit tagen av polisen? – Bara tvärt, fick hälla ut min cider men sen va de lugnt!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – joo kan man ju säga
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – de har jag säkert flera gånger, inget man lägger på minnet

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Östra gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? – jaa men jag tar inte åt mig
Hatar du någon på din skola? – nej de kan jag inte påstå, men OGILLAR med stort O!
Har du gjort något framsteg? – knappast…lärarna är då lika besvikna fortfarande
Haft alla rätt på ett prov? – joo ett par stycken

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – mångamångamånga J
Har du förlorat en vän? – inte förlorat men kanske glidit ifrån någon
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – nej inte direkt
Har du gått bakom ryggen på en vän? – nej det har jag inte
Har du ljugit för en bästavän? – ja men inget som sårade denne
Har du haft en relation med en vän? – nej


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jasså?:D fan va nice!!:D ja de verkar ju grymt! de jag gillar mest är att man inte bara kan jobba på spa-anläggningar efteråt, utan att man även kan jobba på badhus och träningsanläggningar osv = relativt stor möjlighet till jobb sedan!!



förresten, var har du varit senaste dagarna?:( är du sjukis?

2011-01-18 @ 19:36:36
URL: http://anchaso.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0