Her lips, her lips I would kiss them all day if she'd let me!

Ja gatt ju som bara! ja hade så tråkigt..... så om vi säger att Vanja tvingade mig så låter de som en bra ursäkt till att svara på miljoner onödiga frågor (:   kanscheee?


Namn
: Fanny Elvira E Johansson
Piercingar: 5 i öronen, en i tungan
Tatueringar: snart kommer det oxå...
Längd: INTE 140 IALLAFALL!!! okej?
Skostorlek: 36
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: jag skulle inte kalla det kär menne....
Önskar du att du bodde någon annanstans: OJA
Tänker du på självmord: Ja, asså om nån annan ha tage självmord så tänker ja på dom lixom!
Dricker du alkohol: Sällan, men de händer
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: Gliss Schampoo, Elvital Balsam och Glow!
Vilken parfym använder du: Tiara, Sunset Passion (älskkert)
Vad är du rädd för: Ormar - euww
Gillar du att tvätta: nääe kan ja inte påstå
Gillar du Berg-och-Dalbana: vem gillar inte de :O :)

Film du hyrde: Till Vildingarnas land
Film du köpte: Robin Hood
Låten du lyssnade på: The Blackeyed Peas - Dirty Bit
Låten du hade på hjärnan: Bruno Mars - Just the way you are
Personen du ringde: Pappsen
Tv program du tittade på: Navy CIS
Personen du tänkte på: en pojke

ANTAL..
Gånger du varit kär: på riktigt, en gång
Gånger ditt hjärta brustit: egentligen aldrig....
Hjärtan brustit på grund av dig: mer än en gång skulle jag tro... sorry :S
Gånger ditt namn varit med i tidningen: tyyyp, ett par gånger när ja ha fyllt år :S
Ärr du har på kroppen: hm...de finns nog en hel massa ju.. orka inte räkna!

SENASTE..
Bok du läste: wooow :O  de minns inte jag
Personen du fick mail av: Saga Dannborg
Personen du fick brev av: :S Keine Ahnung
Personen du fick sms av: Adam Stokka
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det har vi aldrig gjort! (men nästan hela, förra julen!)
Saken du köpte: Lingonsylt!
Vad har du gjort idag: Vart i skolan, sovit, ätit, tittat på tv, dansat å vare me Saga1
Var det kul: De va kul att va me Saga iallafall :)
Hur tidigt stiger du upp: beror på när jag känner att jag legat klart! men vanligtvis 5 i 8
Gillar du att slåss: har egentligen inte slagits me nån på riktigt
Vad ska du göra idag: tro ja ska....titta lite på tv, kanske se en film!
Är du seriös: Japp
Vad är du allergisk mot: Jag är överkänslig mot mycket, tex ketchup, exotiska frukter m.m.
Var har du ont: Ryggen
Använder du hårspray: Nej aldrig!
Kan du stå på händer: Jooo...inte så länge dock
Favorit serie: How I met your mother, The Big Bang Theory, 2 ½ men, According to Jim ochsåvidare

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: SOCKER
Gillar du ketchup: Japp!
Är du glad nu: Njaa sådär...
Var du glad igår: Nja sådär...
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jaa min kära Faster Pia!
Kan du sjunga: Hm....vet inte svaret på den frågan!
Mer värt än guld: Mina bilder, foton alltså!
Spaghetti eller makaroner: Spagetti!
Ett land jag helst vill besöka: Hm...de är så otroligt många så de vet jag inte.. :S

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0