i keep on dreaming....hoping for reality


jooda,nog ha man vare litn allti!

menjaa.. bara för att amy ville veta vad jag håller på me här ute i skogen så lova ja att skriva några rader :)
snart äre slut på lovet så imorgon är min sista dag i åsele på ett tag framöver :)  bittersweet, men jag vet inte riktigt... jag är rätt less på att mamma tjatar fram och tillbaka...kom nyss på att jag troligtvis inte skulle ha skrivit de eftersom mamma har en tendens att läsa det jag skriver av nån anledning.. men så äre iallafall :)
Samtidigt har jag gått och blivit kääär i åsele så nu när det bara är ett halvår kvar tills jag slutar skolan helt och måste göra alla dessa jobbiga beslut om vart jag ska bo, leva och växa blablalba,  känns de bättre att bara leva här ute i skogen och glömma tiden ett tag :)!!

mennee, förlåt amy, jag sitter inte vid min dator nu såå.. de finns inga roliga bilder överhuvudtaget :S   mennee, ja ska försöka att kanske förhoppningsvis hinna få upp några inom sin tid ;)

men nu ha ja inge mer kuligt att säga!
seee yah  wouldn't wanna bee yah
peace


"íf dreams were reality, you would be mine already"

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0