Possible she want's you too, there's one way to ask her....

klockan slår prick 02.00 och jag tänker då sova...förhoppningsvis (:
de är svårt att sova med världens största leende på läpparna och en mage som pirrar! MeeeeeN, jag ser fram emot morgondagen.... 8.20  Massage!!! 10.00 Ledarskap.  14.00 --> ÅSELE! med Jazon!
såå..godnatt eller nåt....  fett värdelöst inlägg men..... ändå ingen som läser så....varför skriver jag än?  hej


jag vill bara tillbaka till drömmen,
den drömmen där vi sågs och allt var perfekt!

Per Myrberg – Ta En Kyss

lilla sjöjungfrun
Sha la la la la la
Se i smyg
den pojken är för blyg
Att våga ta en kyss
Sha la la la la la
synd och skam
det blir problem minsann
om han ej tar en kyss

Sha la la la la la
Våga vinn
om flickan ska bli din
så ska du ta en kyss :$


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0