For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm!

okeeeej, nu kan alla sluta tjata.. igår köpte jag mat för 414kr sååå, nej jag ska inte svälta. 
Jag måste dock säga att jag har rasat i vikt och det tackar jag inte nej till...så vi får se helt enkelt!

Efter ett välbehövt lov så kom jag tillbaka med ny energi och bestämde mig för att verkligen satsa ordentligt på skolan från och med nu.... trots att jag lägger mig före kl 12 på kvällen så kan jag knappt hålla mig vaken på skolan!
Till exempel,  igår la jag mig 23.00 och somnade kanske 23.30  [tidigt] ...vaknade 07.30 imorse....sen dess har jag knappt kunnat hålla ögonen öppna. Nu har jag hål till 12.15 så jag är hemma för att ta mig en liten tupplur och förhoppningsvis bli piggare.  Åh just ja,  inatt vaknade jag upp av att jag var så otroligt törstig, jag drack mjölk- det hjälpte inte, jag drack vatten - det hjälpte inte....efter det har jag mått dåligt och känt mig spyfärdig :/   not OK!

Next --> Gullivers Travels  med Jack Black



Dag 2: Favoritpryl

Solglasögon är ett måste! Det är världens mest praktiska och samtidigt snyggaste accessoar, jag menar, vem är ful i solglasögon?  helt klart ingen för de finns så många olika. Just nu har jag....4par Wayfarer, orange/vit, röd/vit, svart och lila. Ett par pilots, Ray-Ban Aviators bruna, slumpmässigt gula, röd/rosa, två par svarta.....Sammanlagt....10 par solglasögon?  på ett ungefär...just nu ligger de alla i en låda i köket..snart ska dom upp så att de kan användas i vårsolen ;p

Och jaa...på vintern kommer mina kära små fräknar fram! (:  bara för nåt år sen började de hitta ett nytt hem på min överläpp...yes, dom trivs där...tydligen... annars brukar dom dyka upp lite här och där!! sweeet!



Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Kommentarer
Postat av: Fanny

ser 05g s1ä3v 5 s63g3as-g6nen,,,

2011-03-16 @ 16:16:37
URL: http://fannyelviira.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0