just gonna stand there and watch me burn, that's alright because i like the way it hurts!!

tillbaka till the place i hate.... det är rätt lustigt hur det kan gå från att vara en fristad, en plats där inget ont kan ta sig in.....men med dörren på glänt smyger det in en figur man aldrig sett förr, den äter upp en in ifrån och tillslut står man där på sina bara knän, och det enda som finns kvar är fotspår i sanden.....

jag vill inte jag vill inte jag vill inte gå dit.... men jag måste för, inte bara min egen skull, utan för andras!









"det fanns en tid då inget och ingen kunde göra mig illa. jag var stark, jag var jag"



FUCK LIVET!!!!!
over and out....

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0