Pictures of you, pictures of me remind us all of what we used to be

okej...när vi gick i högstadiet började OC,  jag vägrade se det...tills jag råkade se några avsnitt på tv och blev förälskad, mamma fixade 1,2 och 3e säsongen åt mig. Fjärde har jag laddat ner själv!
Sen kom OTH,  jag vägrade titta för det lät ännu mer invecklat än OC....men jag har sett några avsnitt på tv och folk snackar fortfarande om det...så jag tänkte...jag lånar första säsongen av Saga och kikar!  
Jag kan egentligen typ hela berättelsen för jag har sett strö bitar från alla säsonger...men de kan ju va kul att ha en röd tråd från hur alla började sååå.......
just nu spelas pilot avsnittet; 

wish me good luck

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0