oh i wish i was a punkrocker with flowers in my hair

Mitt mål med livet är att inte vara allt för seriös, ha kul! [in progress..]
Mitt mål med skolan var att prestera så pass bra att jag ligger över medel,
men inte så mycket att jag inte har nåt liv!
[accomplished



just nu är jag typ megalycklig! hade prov idag i Idrottspsykologi.....i princip handlar det om mental träning och hur man ska bygga upp psyket och så viiiidareee.....men det är faktiskt jätteintressant!
IALLAFALL... jag lånade boken i tisdags..och vi skulle läsa sidorna 12-144, inte alla men de flesta iallafall....läste typ 30 sidor i tisdags, typ 3 sidor i onsdags och idag fick jag typ speedhaxxx läsa resten av alla mijloner sidor.
Man kan ju då tro att ja skulle faila BIGTIME på provet...de trodde jag med!! MEN NÄE :)  jag did excellent!! ..tror jag iallafall... jag svarade på alla frågor förutom 1..och om Agneta inte är så jävla benn som hon bruka va så vet jag att jag klarade g :)  förhoppningsvis bättre!  så jag är typ lyrisk och vill verkligen ha bra betyg i det...även om jag har två försenade uppgifter som jag måste lämna in (:   hihihi

såååee... YEY ME :)  eller nåt!


ungefär såhär glad är jag nu!!!! (:  okej de kanske inte syns på bilden men.
Här ploppar jag och Krille in en massa blommor i majstången!!  LYCKA
Hoppas jag får behålla leendet hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

SV: Haha, räkna med att du är med en millimeter utanför kanten, Fanny - det tog bara jättelång tid att rita, så jag lessnade efter att ha ritat mindre än hälften av de jag hade tänkt XD

2011-03-18 @ 12:27:09
URL: http://pyskopat.blogspot.com
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0