cause' tonight I'm fucking you

jag....kommer.....vara....fettt....död....imorrn!
jag tror aldrig att min kondition har varit sämre.......
kaaaaaaan ju kanske bero på alla tomma coca cola/trocadero flaskor som ligger under diskbänken....
eller dom där glasspaketen som är lagrade på hög.....
eller kanske dom fruktansvärt goda glasswienerbröden som jag kan köpa i affären 20m från min dörr....
eller bara den enkla saken att jag kommer hem från skolan och dumpar min feta röv i soffan..
ÄNDRING SKALL DET BLI MINA KÄRA VÄNNER!

från
ingenstans har jag fått en otrolig inspiration till livet så nu kanske jag äntligen kan göra nåt åt mitt liv......ellleerrr?   hur gick det egentligen förra gången jag skulle göra det? ....hmm...



Vinst idag iallafall, träningsmatch mot Spöland/Vännäs......inte illa pinkat om jag får säga de själv!
4-2 woooho
nu ska jag......äta glass......träningen börjar imorrn, på måndag :D  pusssss

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: hahaha, vi satt först hemma hos lina och degade sen kom vi på att vi borde hitta på nått så då cyklade? vi till den där random festen på teg där vi kände bertan och typ en till sen hånglade lina med honom hela kvällen medan vi hängde på balkongen för att slippa va med alla dryga där inne.. Sen sa vi ba, men ändå kul att vi gjorde nått för då om någon frågar vad vi gjorde på valborg så kan vi i alla fall säga att vi hittade på nått ;) hahah

2011-05-02 @ 15:27:59
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0