ever since i was 8 or 9 i've been standing on the shoreline, always waiting for something lasting

blääää  nu är jag less på att vara less.
jag är less på att vara arg, jag är less på att vara ledsen, jag är less på att göra andra arga, jag är less på att andra är arg på mig, jag är less på att vara här, jag är less på att gå i skola, jag är less på umeå, jag är less på sverige, jag är less på världen. 

jag vill bort. jag vill försvinna. bort bort bort.
har du aldrig tänkt hur det skulle vara att försvinna från allt. Eftersom man försvinner finns det ju ingen möjlighet att man ångrar sig eller hamnar i nån sorts fiskskål och tittar ner på alla andra....man bara försvinner. Som sand i vinden flyger man iväg och sen är det bara borta.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0