Napa Napa, Ayia fucking Napa!!

here we come, as I said!
Imorgon bär det iväg till Arlanda för att spendera natten där och sedan vidare till Larnaca på Lördag - KUUUL!
hitils har jag försökt att plugga samtidigt som jag laddar ner partymusik och packar väskan....hmm...jo jag tror nog att väskan och musiken tar upp mestadelen av min tid,  menmen! Hitils har jag packat ner detta:

Necessär
Tandborste och tandkräm
Liten schampooflaska (50-100 ml) 
Rakhyvlar
Solkräm

Gelly
Deodorant 
tamponger
Mascara
Resorb
Alvedon
Smyckespåse


10 st linnen
4st tunikor
$1 st klänning
1 st kofta
2 st shorts
Byxdress
Jumpsuit
Haremsbyxor
Leggings
2 par skor
2st Badhanddukar
Bikini – brun
Trosor – gröna

Flygbiljetter
Körkort/ID kort
VISA kort
Euro
Pass

Mobil + laddare
Mp3
Hörlurar + sladd
Kortlek
4 st Solglasögon
(ombyte i ryggsäck
Skolarbete
Plattång

jag troooor att de va allt.... nån som ser nåt som saknas?  något jag glömt?  snälla skriv och påminn mig!!!


Til the world ends - Britney Spears

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0