sometimes, I need somebody who can make me feel alright

Kuuul att jag aldrig kan bli frisk....huvudvärk....förkylning....slemhosta....feber....och träningsvärk!!!
Om nån vill trösta mig så är alla välkomna till mitt kära krypin! Jag lovar att inte smitta nån.....
nån?  ....näe tänkte väl det....

Iallafall så försöker jag sova bort det men kan ändå inte sova på kvällarna så mellan pluggtider försöker jag hitta nya filmer att se...men det är ju inte så stort hopp när man går in på Watchmoviesonline - Free och upptäcker att det inte finns så många bra filmer som jag inte har sett....listan är ju rätt lång...
Jag sökte efter de Populäraste filmerna men kunde bara hitta filmer som jag har sett;
Avatar
Twilight
New Moon
Eclipse
Inception
The Hangover
Grown Ups
Tangled
Salt
HP7
KickAss
Easy-A
Karate Kid
Despicable Me
Toy Story 3
Taken
The Sorcerer's apprentice
The Last Airbender
Black Swan
Transformers
Resident Evil; Afterlife 3D
Iron Man 2
Batman; The Dark Knight
The Notebook
Fight Club
Red
The Blind Side
Alice in Wonderland
Tron Legacy
2012
The Book of Eli
Gladiator
I am Number Four
The Proposal
The Other Guys
Predators
The Last Song
Up
Faster
The Ugly Truth
Scarface
Lord of the Rings
Titanic
Love and Other drugs
Get him to the Greek
HP and The HBP
Mr & Mrs Smith
I am legend
Scott Pilgrim vs. The World
The Social Network
Iron Man
The Shawshank Redemption
Fast and the Furious


och det var bara de 4 första sidorna....


såååå vad ska jag då se? Jo jag hittade några gamla godingar som jag ska se igen...annars ska jag försöka ta mig an;
Megamind
Step Up 3D
Percy Jackson och Kampen om Åskviggen
Green Hornet
X-Men Origins; Wolverine
Little Fockers
Shrek; Forever and After
Letters to Juliet


Har du nåt annat förslag?  PLEEASE GIEF ME!
peace.

Kommentarer
Postat av: vanja

sv; haha, jaa :P

2011-05-10 @ 11:11:03
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-05-10 @ 11:20:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0