i can't perform this art, still I am responsible if people fall apart.



Tro att jag och mamma shoppade loss lite idag :)  haha.  De blev iallafall 2 stora kassar från Jysk och 2 fulla kassar från dollar store!!! älska dollar store. helt seriöst så spenderade jag 500kr på Dollar Store och har säkert en årsförbrukning av allt nödvändigt....+ gristofflor och lite godis då :)
I like :)  nu ska jag typ städa hela natten och plocka upp alla roliga saker som jag har köpt  :D  wehooo!



Jag fyndade även en Athletic tröja och en svart (genomskinlig) skjorta på Krilles loppis - awesome! hur snygga som helst! Athletictröjan var dock på herravdelning så de lär nog bli en sovtröja, men bra de....man ska väl va snygg när man sover oxå :)

Jo jag hade ju också tänk berätta att jag hade mitt Onlinemöte med en kille från Cultural Cair Au Pair. Jag kan ju säga att jag är mer taggad nu än någonsin:)  jag vill jag vill jag vill!  gud vad kul det skulle vara. dags att finslipa mitt personliga brev kanske!!!! woho.   wish me luck. <3

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0