Never mind I'll find someone like you



Har precis skypat lite med denna babe! Helt underbart att se att hon lever och mår bra på andra sidan Jordklotet :)  hon berättade lite om hur hon bor och lever där borta och vad man hittar på och sånt :) mycket spännande.  Följ henne på bloggen om Du vill :)

Idag har jag faktiskt spenderat dagen på rumpan, och nu tror du att jag är lat, men icket. Endast mycket lite. MEN, jag har klistrat ettiketter....(fortfarande inte lat) jag får ju betalt :)   Från 13.30 - 20.00, 6,5h x 100kr/h  =650:-   klirr i kassan!
Imorrn ska jag väl göra samma sak.  Börjar 8.30 - ...nångång!  Han sa typ ca 8 timmar så vi får väl se hur effektiva vi är på att jobba. Vi skulle tydligen va 5 st imorrn så då ska de väl gå lite snabbare (hoppas inte) :)  fast jo...ja fick grymt ont i kroppen...huvva!

Nu ska jag sova så jag orkar! Lyssna på denna låt, det gör jag!  A W E S O M E 

Adele – Someone Like You

Kommentarer
Postat av: saggis

hahah gullle ;)

2011-09-22 @ 04:46:05
URL: http://sagadannborg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0