who can say where the road goes, where the day flows? only time



Sitter här och njuter av sista skvätten från min kära vän Varm & Kall - namnam!
kvällen har spenderats med de bästa Karolina, Jonna och Saga. Eftersom Saga åker iväg till Miami på söndag så var detta sista kvällen jag kunde träffa henne! Hoppas allt kommer gå bra och jag önskar henne lycka till iallafall :)
Jag har snart fått till allt i lägenheten...nu saknas bara några tavlor som ska upp på väggen...6 tavlor och 2 lampor iallafall :D  hihi.  ska bli kul.
Mitt sovrum är gudomligt <3  det saknas bara ett riktigt mysigt överkast och min fårskinnskudde så är sovrummet komplett!   annars så ser väl resten av veckan ganska bra ut.
TorsagJobb 13-21   sova
Fredag:  Jobb 07-16.30
Lördag:  12.00 avfärd till Lycksele.  Avslutning med F-10 gänget
Söndag: 11.00 match mot Betsele. Hemfärd ca 14.00

Nu ska jag slänga på en film och koppla in laddaren till mobilen så jag vaknar nån gång imorrn :)  får bli....12.00. (snooza till halv 1)  yees!!
godnatt mina kära vänner och ha en bra dag imorrn!  puss

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0