You bring out the devil in me



Hemma på lunch efter världens lugnaste förmiddag, inte helt dåligt :)  Trots att jag tog på mig några av Jacksons uppgifter. Nu väntar två matkörningar, varav ut till Hälla...yes.....eller?  ganska kul att bara köra och pumpa musik men, en del gamlingar är ju inte lika trevliga som andra (:   he   he
Iallafall så äre ännu en färdigrätt som lunch....jag ska äta riktig mat men eftersom jag inte fått i ordning här än känns de lite jobbigt....

och pappa ska hämta köttbaljan idag så de betyder att jag alltså måste packa upp alla mina kläder.... :/  hmm...blir en stor uppgift de.. aja nu ska jag äta min mat.

hej svejs lingon gnejs

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0